** Happy Birthday Isyraf Aqil and Iman Najihah **

Last nite my family celebrated birthday my lil cousin Isyraf Aqil and Kak Chik Iman at my mum home. Just celebrate kecil-kecilan. My mum prepared Bihun goreng and Puding Caramel. Jemputan just 15 orang je, but VVIP tetap ader. My Tokmak and Tokbah harussssss ada .... hihihihi...
Me and Dearie sampai dalam pukul 8 lebih coz me nak pergi cari present but xde yang best at Toy'R'Us KLCC..memang xbeli ape2 pun. Nanti la along cari tempat lain ye Aqil... My Dearie fetched me from Setiawangsa station and terus ke Car Wash ujung jalan AU3 tue.. 
My dearie klau bab keta memang boley lupa Butterfly dia yang comey nie..hukhukhuk sedey tauuuuuu.... xla gurau je.. kereta putih if xjaga betul2 memang cepat kotor.. kereta tue advance birthday gift i tau !!! ye ke !!!??? ape2 me nak jugak gelang emas tau cayang >>>!!!!
So after g cuci kereta baru gerak ke rumah mak. Bila sampai kat rumah, my Maksu and my 3rd bro n wife dah ader dirumah. And the best part, birthday boy tengah buat homework monitored by Anip. Haaaa..Bila ngan Abang Anip baru dia takut and buat homework pun focus je. Tunduk je buat homework.. Argghhh malas nak tulis lagi, so view the pictures je la ye... Enjoy yo !!!!


Bukan birthday budak baju pink putih tue ye !!!

Post a Comment

0 Comments