Selamat Menyambut Tahun Baru 2017

by - 6:30 PM

Selamat Tahun Baru 2017
Pejam celik-pejam celik dan masuk ke tahun baru.Usia pun meningkat... Kudrat pun dah makin menurun..hihihihi macam orang tua sangat.. hahaha

Liez balik rumah mak ayah di Gapi je.. Sambut atas katil je.. Mengantuk menunggu pukul 12 malam.. Anak-anak pun dah paksa masuk tidur awal.. takda bunga api pun dekat Gapi pun.. so semua masuk tido..

Tahun 2016 banyak juga kenangan manis dan pahitnya.. Kenangan manis, melahirkan seorang anak lelaki yang comel gebu gebas hihihihi Dia pun dah nak masuk setahun bulan februari nanti. Yang lain tu macam biasa la... ada pasang surut, ada suka ada duka, ada gembira ada sedih...

Azam apa yang tak dipenuhi tahun lepas nak dilaksanakan tahun ni? hmmm
banyak la dan dah bertahun duk posponed ke tahun baru..hihihi

Takde azam pun tapi yang pasti nak jadi yang lebih baik dan dapat yang terbaik... Semoga tahun 2017 memberi sinar harapan yang cerah untuk kita semua...


You May Also Like

2 comments

  1. happy new year sis :D
    http://mellyacrayola.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. apapun azam liez utk thn 2017 ni, aida doakan agar ia menjadik realiti.
    aida da few years tak de azam ha ha ha :)
    asyik tak complete jer azam. go with the flow jer la, liez :)

    ReplyDelete